SEO REFERENCE - JAK TO FUNGUJE V PRAXI

Udělejte si konkrétní představu o výhodách optimalizace stránek. V jednotlivých SEO referencích rozebíráme chyby, které brzdily úspěch našich klientů na internetu. Po technických, obsahových a odkazových úpravách došlo ke zvýšení návštěvnosti v řádech stovek procent a velkému nárůstu konverze www.

Advanced SEO Analytics

Případove studie

pripadova-studie-realitni-portal
We’ve been contacted by the website Eurobydleni.cz, asked to stop more than a year-long decline in traffic and to increase it again.…
Studio permanentního make-upu v Praze potřebovalo získávat zákazníky přes internet. Za tímto účelem jsme nejprve vytvořili web na adrese permanent-makeup-praha.cz…
Oslovil nás majitel únikových her v Ostravě s cílem lokálně propagovat (Ostrava a přilehlé okolí) jeho web EXITDOOR.cz. Správa SEO
Majitel erotického masážního salonu eroticmassagepraha.cz si přál zvýšit počet zakázek získaných z vyhledávání. Stránky salonu nebyly optimalizovány pro vyhledávače. Projekt byl…

TECHNICKÉ SEO

V referencích najdete typické překážky technického charakteru, které bránily robotům i lidem v prohlížení webů. Jakmile jsme dali do pořádku indexaci a zajistili Rich Snippets nebo SSL certifikáty, okamžitě následoval postup www na lepší pozice ve vyhledávačích.


Samozřejmě pomohla také komprimace objemných souborů. Tím vším se zrychlilo i načítání stránek a přestal existovat důvod, aby uživatelé se slabým připojením k síti přecházeli na konkurenční platformy.

OBSAHOVÉ SEO

Dalším kamenem úrazu byly některé texty na webových stránkách našich klientů. Pokud stejně jako oni vynecháváte v obsahu vašich www klíčová slova, zůstáváte v síti prakticky neviditelní. Teprve, když promluvíte řečí zákazníků a použijte výrazy, které oni píší do vyhledávačů, můžete se na internetu prosadit.


Když otevřete jednotlivé SEO reference, zjistíte, že naši copywriteři vylepšovali rovněž meta data a slovní navigace k objednávkám pomocí výzev (CTA).

ODKAZOVÉ SEO

Reference vás provedou ještě třetím okruhem chyb, které řeší optimalizace. Jedná se o práci s interními a externími odkazy. Logické linky uvnitř webu usnadňují orientaci strojům a pochopitelně i lidem. Proto jsme je do platforem klientů doplnili a pozitivní změna konverzí potvrdila správnost tohoto kroku. Mimo mateřské weby jsme “utkali” hustou síť vnějších zpětných odkazů.


Opět jsme tím podpořili konverzní poměry, postavení webů ve výsledcích hledání a současně jsme na stránky přilákali úplně nové zájemce.

Svěřte nám optimalizaci vaší online prezentace, ať oslovujete cílové skupiny s účinností až 90 %.