SEO REFERENCE - JAK TO FUNGUJE V PRAXI
Udělejte si konkrétní představu o výhodách optimalizace stránek. V jednotlivých SEO referencích rozebíráme chyby, které brzdily úspěch našich klientů na internetu. Po technických, obsahových a odkazových úpravách došlo ke zvýšení návštěvnosti v řádech stovek procent a velkému nárůstu konverze www.
Případove studie
Případová studie: Portál s nemovitostmi – zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 523 % během 15 měsíců
Případová studie: Únikové hry v Ostravě – zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů o 939 % během 12 měsíců
TECHNICKÉ SEO
V referencích najdete typické překážky technického charakteru, které bránily robotům i lidem v prohlížení webů. Jakmile jsme dali do pořádku indexaci a zajistili Rich Snippets nebo SSL certifikáty, okamžitě následoval postup www na lepší pozice ve vyhledávačích.
Samozřejmě pomohla také komprimace objemných souborů. Tím vším se zrychlilo i načítání stránek a přestal existovat důvod, aby uživatelé se slabým připojením k síti přecházeli na konkurenční platformy.
OBSAHOVÉ SEO
Dalším kamenem úrazu byly některé texty na webových stránkách našich klientů. Pokud stejně jako oni vynecháváte v obsahu vašich www klíčová slova, zůstáváte v síti prakticky neviditelní. Teprve, když promluvíte řečí zákazníků a použijte výrazy, které oni píší do vyhledávačů, můžete se na internetu prosadit.
Když otevřete jednotlivé SEO reference, zjistíte, že naši copywriteři vylepšovali rovněž meta data a slovní navigace k objednávkám pomocí výzev (CTA).
ODKAZOVÉ SEO
Reference vás provedou ještě třetím okruhem chyb, které řeší optimalizace. Jedná se o práci s interními a externími odkazy. Logické linky uvnitř webu usnadňují orientaci strojům a pochopitelně i lidem. Proto jsme je do platforem klientů doplnili a pozitivní změna konverzí potvrdila správnost tohoto kroku. Mimo mateřské weby jsme “utkali” hustou síť vnějších zpětných odkazů.
Opět jsme tím podpořili konverzní poměry, postavení webů ve výsledcích hledání a současně jsme na stránky přilákali úplně nové zájemce.